hehe,

sötaste filippa hjälpte mig idag med mitt photoshop, så nu gör det som jag vill :D
hon gjorde ett nytt kollage till mig också,
spetsleggings
bh
bikinitrosor [har toppen sen innan]
sminkborttagning
lypsyl [?]
örhängen
värmespray
sååå mycket bättre, fick ta nya bilder med men nu ser ni ju iallafall hyffsat vad jag köpte (y)
börjar bli sugen på en ny header, men de får väl bli när våren har kommit lite mer eftersom att snön envisas med att vara kvar!
men nu ska jag hoppas på att cassie städar lite snabbare så hon kan komma hit nångång ._.
kylie give me just a chance, lets go out and dance.
we can get into the groov, i can watch you move.
Kommentarer
Postat av: filippppppppaaaa (h)

haha det var så lite så, (a)<3

2011-01-11 @ 19:39:01
URL: http://filippaasfoton.blogg.se/

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb