sorry for party rocking.

- 3 sekunder senare så ligger jag ner och asgarvar för att jag trillade...
vetefan vad vi håller på med, uppvärmning inför träningen? haha!

cepe, haha men jag älskar dig linnea!
bilderna har askass kvalite, men kbry.

var med henne idag i stan, shoppade lite, ett par jeans och ett linne.
blev inte så mycket mer för på fredag åker jag och linnea till gekås!
haha, vi kommer va helt jävla lost typ, (a)

hade första träningen idag med... snacka om kass kondition, har aldrig svettats så mycket på en buggträning.
freshcheeey.96 in the house.

imorgon åker jag till liseberg, ska försöka skriva innan jag åker & kanske fixa ett tidsinställt inlägg, och efter de så åker jag hem till farmor och sover där. de kommer nog en maaaassa najs bilder efter de :D
men nu ska jag borsta tänderna och nana, puss!
Kommentarer
Postat av: miiiaaaa

vart är ni och tar dom bilderna någonstans?:)

2011-08-18 @ 02:55:11
URL: http://miaengrenius.blogg.se/

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb