hemma från göteborg!

fan vilken bra fotograf min bror är, jag vägrade vara med för att min pappa & min bror va fett elaka.
så jag satte mig i skåpet som fanns där...
hann inte fixa min lugg, ser inge vidare ut alltså :(
dagens outfit.. haha! bilden är tagen i en såndär cepespegel, typ spegelhuset på liseberg.
så jag ser inte sådär cepe ut, haha!
och jag har ingen aning om vad jag gör med min hand...
de va alla bilder som jag orkar lägga upp, dom är lite sådära askassa & jag har ingen aning om varför..
men nu ska jag nana eller någinting, puss!
Kommentarer
Postat av: sofie :)

gillar ditt sätt att skriva så då blir det att man tycker det är kul att läsa din blogg! :)

2011-08-05 @ 10:17:45
URL: http://meijersofie.blogg.se/

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb