fml.

hehe life sucks.
mitt internet lägger av bara sådär helt random, det är därför jag inte har skrivit på länge, förlåt!

men ah, jag har inte så mycket att skriva om, förutom de att jag har varit och tagit hål i örat igen.
det var ju en av mina födelsedagspresenter :D

HAHA, man får så fin min när kameran tar precis när man öppnar käften o ska svära för att den inte tar när man vill samtidigt som man blinkar :thumbup:
men nu ska jag ta och leta upp en hemsida med skor i små storlekar.
svenskar har för stora fötter och för tråkig skosmak, så om ni vet någon bra sida så får ni gärna skriva en liten kommentar! :)
och sen ska jag springa en runda, puss bloggen!
Kommentarer
Postat av: Eva

Fett nice tröjjja!<3

2011-04-19 @ 01:38:19
URL: http://evalarsson.blogg.se/
Postat av: Eliin

VART HAR DU KÖPT TRÖJNA??? SÅ JÄVLA SNYGG :D:D:D:D

2011-04-19 @ 21:23:37
URL: http://iloveyoursmilee.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket storlek har du på skor ;o

2011-04-20 @ 17:41:01

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb