blä.

usch usch usch.
träningen gick inte bra, vi har lyckats vända på typ hela början av programmet bara för att vi gjorde en ny början.
jag blir bara förvirrad av det. -.-'
men aja, början är snygg så jag får väl lära mig.
och allt var bara allmänt jobbigt för att vi hade konditionsträning på slutet, och det slutade med att jag pekade fucku åt pappa som satt och garvade åt mig när jag typ dog.

och inte nog med det så var det nån jädrans konfagrej precis efter träningen och jag hann inte hem emellan, så det blev att dra på sig andra kläder lite snabbt, dränka sig i parfym så att hela kyrkan förhoppningsvis inte skulle behöva utrymmas av att jag typ stank :s
men jag och natalie hade roligt som fan och satt och asgarvade typ hela tiden, haha.
jag: jag vill inte ha nattvarden.
natalie: inte jag heller.
jag: kan man inte typ skippa den bara?
natalie: DU KAN JU INTE BARA NEKA NATTVARDEN :O
hahaha (a) jag älskar dig bästa:D
men nu ska jag gå o duscha, puss §
Kommentarer
Postat av: Natalie :D

Hahahaha,Jesus delar sin kropp och blod med dig och du bah: Nej tack, det är äckligt XD

<3 XD haha, du är knäpp ^^ <3

2010-09-19 @ 21:08:20

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb