fortsättningen :D

jao, tyskaprovet var jag väl på?
ah, de gick väl asdåligt! men jag fick godkänt och mer än hälften rätt :D
och var därmed inte sämst i klassen (a) ;)
efter de så satt jag och linn i sekretariatet på handbollsturneringen, vi var ju bara lite lost i början ;) heh
men sen gick det bättre :D
vi fick fika, de va ju höjdpunkten efter det att vi slapp svenskalektionen med nån tant som hette mummel eller nått, liksom wtf? :o
fast vi lär få ha den lektionen med 82orna istället. snacka om pinsamt :o
dom skrev ju bara typ en massa dikter eller något som sen ska bli någon jävla bok?
tufft (y)
mitt långfinger fortfarande blått och dubbelt så stort som de andra långfingret -.-'
life is a bitch, and than you die.

men nu måste jag plugga, fixa mitt rum och göra mig iordning för sängen efter house sen ikväll som börjar kl 9!
jag skriver kanske något mer sen <3
vad ska ni göra mer ikväll? :D

ni får lite egobilder med, för de har nte varit så mycket bilder på sistone, i och för sig så är bilderna gamla, men endå :D
75
jag saknar min älskling massor! <3
puss! <3
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb