skolavslutning!

äntligen är skolfan över, iallafall dom närmaste typ 3 veckorna.
första veckan i skolan ligger jag på tenneriffa, softar satan & solar!
fyfaaan vad gött det ska bli!
jag kan ju ladda upp lite bilder från skolavslutningen nu :)
kan ju säga nu direkt att bilderna verkligen inte är bra för jag orkade inte fixa med kameran och ljuset var verkligen sämst.

karin & izza dansade afrodans till akons "oh, africa" sjukt duktiga!


lovisa & emma stoltz sjöng "all i want for christmas is you"  visste inte att lovisa kunde sjunga men de lät bra :D


en bild på några av 73orna som gjorde nån pjäs också :)

va ute i snön innan med ju, typ 20- jättetrevligt -.-'
köpte ett linne med, så här kommer lite egobiler som jag vet att ni gillar :*

brukar aldrig fläta min lugg men denna blev ju riktigt söt :)
nu ska jag kolla klart sagan om ringen med min bror o fundera ut vad jag får i julklapp ^^

jag kanske skriver nått litet innan jag går och lägger mig, puss!
eller btw, jag har några bilder sen som jag lägger upp senare ikväll♥

Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb