förlåtförlåtförlåt

jag har verkligen inte skrivit någonting nu under julen!
men jag har haft en massa annat att göra, umgås med släkten, älskling & öppna julklappar och bara ta det lugnt!
det kommer ett inlägg med bara bilder så fort jag har orkat organisera alla tusen bilder jag har tagit, hahha :)
men jag måste fixa mig färdigt för att dra iväg in till stan för att tagga mellandagsrea och hoppas att det finns nått kul!
och ikväll blir det mer julklappar hos farmor!
vad fick ni i julklapp, och vad var det bästa?
puss bloggen!
Kommentarer
Postat av: frida

haha millan det blir lixom inte mer inlägg av sig sj!?

2010-12-28 @ 21:54:57
URL: http://fridalunding.blogg.se/

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb