alldeles för tidig morgon

vaknade alldeles för tidigt idag och sov inte bra alls.
min näsa är helt igentäppt, jag har ont i huvudet och halsen. ingen rolig start på jullovet säger jag bara och att vara sjuk på julafton är ju ingen hit det heller._.
men jag snackade ju om min katt igår, och här kommer bilderna på varför han var så söt ♥
han somnade med huvudet på min datorskärm som jag hade lagt ner, han är en riktig liten bitch men jag älskar honom endå ♥
det blev varm oboy till frukost för att försöka lindra det värsta i halsen men fuckno de är visst bara te som hjälper -_-
men just nu sitter jag med datorn i knät och kollar arn :)
puss! ♥
Kommentarer
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

HEJ! Nu är 5 vinnare av "Veckans Blogg" uppe! Gå in och kolla om det blev du, annars får du gärna vara med igen då jag drar 5 vinnare igen, men den hör gången skriver jag lite dom deras bloggar också!! :-D



http://linahammarstrom.blogg.se/2010/december/veckans-blogg-v52-1.html#comment

2010-12-23 @ 12:47:18
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Fina bilder :)

2010-12-25 @ 20:44:56
URL: http://calatalo.blogg.se/

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb