the ex effect.

kollar "the ex effect" istället för att städa, men jag kan inte hjälpa de :o
nämnde jag förresten att jag har fobi för att sova i min egna säng?
för att jag har spindlar i mitt rum, jag har sovit på golvet i typ 3 dygn nu. pappa dödade tre spindlar igår men när jag gick och lade mig så kom de fucking 2 till :o en typ hissade ner sig mitt framför näsan på mig.
euw!
men jag ska snart städa och ikväll ska jag fixa en header på nått sätt. eller ja, fixa hela bloggen för de ser ut som fan :$ pinsamt fult!
kärlek på mina blå joggingbyxor btw :D
3
puss! :*
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb