the end.

nu e filmen sluut och henke är en smygbög!
när jacob har klippt sig får man fan orgasm i ögonen, så sjukt snygg!
eller de e bara jag som tycker de? (a) haha :D
men jag ska nog ta o sova lite iochmed att det är årets första träning och sånt imorgon och jag ska åka till ängelholm för att sova där tills på tisdag när jag ska till backen med lillebror, farfar o hans sambo eller vad man ska kalla de för :D
37
höh, bild från när jag red twix med johanna för fett längesen!
erkänn fina byxor att rida i? ;)
men nu loggade min brother from antother mother in på msn, puss på honom!
jag ska fixa lite nya bilder snart, och en ny header! <3
godnatt ♥
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb