tagga liseberg!

yeeeahman, tagga liseberg idag!
fast morgonen har ju inte börjat så bra.
de börjar med att simon och nellie kommer in o ska väcka mig
lillebror- upp och hoppa millan!
jag- MEN STICK FÖR I HELVETE JAG SOVER!
lillebror&lillasyster- vi ska på utflykt millan!
jag-men åk då, låt mig va!
lillebror- men du måste följa med, upp nu!
jag- jag tänker inte gå upp. jag sover.
lillebror- men du måste följa med!
jag- jag tänker inte gå upp förrens ni säger vart vi ska
lillebror&lillasyster- men vi får inte säga.
jag- nehe, då tänker jag inte gå upp.
lillebror- okejdå, ska vi säga?
jag- jaa, om ni vill ha med mig, men säg snabbt för jag vill kunna somna om igen.
lillebror- liseberg.
jag- JAG E VAKEN :DD
haha (a)
så nu blir det att tagga liseberg, någon som ska dit?
42
fick bli en gammal bild, men btw, bilderna från danmark blir lite sena för jag hittar inte minneskortsgrejen. men de är iaf en kondom/bindor/alkotest automat. hmm?
haha, ha de braaa puss <3
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb