paulina baby, u make me....

ashley baby, you make me feel so alive. without you i can't breath.
jag vet att de inte sitter ihop egentligen, men endå :oo
titta vad gulliga jag och paulina har varit ikväll, vi har suttit och gjort en film med oss två. bilderna är från 2008-2009 och 2010 :o
skillnad eller vad? :o
2008 var typ emoåret ;ss
haha, men visst är vi söta?
och låten är så otroligt underbar, den passar lix in på oss (aa) ;)
istället för fjortissommar som vi typ alltid går o sjunger på eller flummar/dansar till när vi har världens nolife ;)

men de känns lite 2009 o ha den som musik :$$
haha :D
ikväll har vi suttit och tryckt i oss en massa salta pinnar, dansat, skrattat och sjungit oss hesa till i hate this part med pussycat dolls, fast chipmunk version. HAHAHAH!
de kommer nog en liten video med de sen med tror jag ;)
puss!<3 jag skriver nog mer sen inatt ♥♥
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb