im red.

köpte ny väska idag, de blev inte den jag la undan.
varför finns adidasväskorna inte i blått? :o
82
+ röd vinterjacka & röd mössa ;)
haha jag börjar fan bli rödluvan ju ;D
hade ju dansuppvisning idag utanför harry's, jag faktiskt ganska bra.
rocken failade vi helt första gången, inte i takt, gjorde programmet fel osv. -.-'
buggen gick mycket bättre men jag får inte glömma att se glad ut!
hhaha, men andra rocken gick mycket bättre :D
sen så blir det att tagga träning tills imorgon och kolla sagan om ringen ikväll :D någon mer som ska kolla den? ;)
jag har fixat en feeet godispåse som jag ska tjocka i mig ikväll nu när de är sista helgen med godis fram till jullovet, *sadface*
men vafan, mina tänder kommer dö och jag kommer bli pank. se bara hur de kommer gå lix haha.
önska mig lycka till? ;)
jag skriver nog mer sen när jag har satt mig vid tven, puss!♥
Kommentarer

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb