första dagen, fyfan!

fyfan, aldrig mer! jag vill inte till skolan :'(
småsexorna har tagit vårat klassrum o vi fick niornas äckliga. dö!
HAHA vissa sexor såg ut och tänka "fan varför kollar dom på mig? dom kommer ju typ döda mig om jag kollar på dom :$$"  haha :D
men visst, de var chill endå, jag fick huvudvärk också.
mitt socker låg nog i botten och jag börjar få sockerabstinens. skakar o håller på ;/
mamma bah "ah, men de är nog bara en vecka sen är sockersuget borta" heeeeell no .__.
första godis/läsk fria dagen och jag klarade det! :D
påminnelse till mig själv. glöm inte frukt eller något imorgon!

yippekayaaaayy motherfucker paulina kommer imorgon :DD<3

nehe, hade tänkt att lägga upp en ny bild, men någonting laggar ner min dator så får jag fixa de imorgon -.-'§
28
jag saknar min älskling också :'(
nu ska jag ta och ladda ner lite låtar till min älskade mp3 om de nte laggar för mycket.

puss♥
Kommentarer
Postat av: julia :) <3

söt är du :d <3

2010-08-24 @ 17:20:38
URL: http://juliiasalomonsson.blogg.se/

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb