däckade i soffan :$

haha jag däckade i soffan igår när jag smsade med storebror, förlåt :$
vaknade igen 20 över 6 och fick gå och lägga mig på golvet på mitt rum, för att jag inte kan sova i min säng -.-'
tvättade precis töjningen, skulle nog fan inte ha gjort de för de började blöda lite igen :/
jävla skit :o
men skit i de, påminn mig om att jag ska låta de läka ordentligt -.-
sen ska jag träna rock, måste träna på den jävla turen som jag fortfarande inte sätter.
*buhuh*
JAG SKA SÄTTA DEN!
vi måste träna på den nya början också :)
84
fick bli en asfin bild på mig och cassandra från km i våras ;)
kolla in sötnosen julias blogg btw :D


skriver senare, puss!♥
Kommentarer
Postat av: Julia

låt det läka ordentligt ;)

aw sötnos ;*

2010-08-22 @ 13:25:13
URL: http://juliiasalomonsson.blogg.se/

skriv till mig

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

vad ville du säga?

Trackback
Du har precis klickat in dig på en blogg som handlar om allt mellan himmel och jord. Millan heter jag, och fotar med min kamera Nikon D60 :) Jag dansar i laxbuggarna, är med vänner och annat roligt! Kommentera mycket för det gillar jag! :D kontakta mig på [email protected] eller rawrmillan@bdb